مسئول کمیته فنی مسابقات بین المللی قرآن با بیان اینکه درانتخاب متسابقان خارجی در دوره سی و یکم،چندین مرحله تائید برای ارتقاء سطح کیفی متسابقان درنظر گرفته شده است،گفت : سطح کیفی این دوره ازمسابقات به فضل الهی بالاتر ازدوره های گذشته خواهد بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام سید مسعود میریان در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه ستاد برگزاری مسابقات به مثابه مغز مسابقات و کمیته فنی قلب آن محسوب می شود، اظهارداشت : هررویدادی که به عنوان فعالیت محتوایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم اتفاق می افتد اعم از ، نمایشگاه ، دعوت از متسابقان ، انتخاب هیات داوران ، کارگاه های آموزشی ، برگزاری محافل قرآنی و ... توسط کمیته فنی مدیریت و اجرا می شود.
 
وی با بیان اینکه کارگروه دعوت کمیته فنی یکی از مهمترین بخش های مسابقات بین المللی قرآن کریم است ، گفت: در این دوره بعنوان نوآوری و اقدام جدید ، دعوتنامه سی و یکمین دوره را در حین برگزاری مسابقات دوره سی ام در اختیار متسابقان قرار دادیم تا به کشورهای خود برسانند و همچنین از همان روزها نیز دعوت ها را آغاز کردیم.
 
میریان با اعلام اینکه برای دعوت از متسابقان خارجی رایزن های فرهنگی و سفارتخانه ها را در سراسر جهان فعال کردیم ، افزود : مهمترین دغدغه ستاد برگزاری مسابقات بین المللی رشد کمی و کیفی مسابقات در هر دوره نسبت به دوره قبل است و امسال در زمینه کیفیت ، چندین مرحله تائید از قبیل ؛ تائید اساتید بین المللی ، تائید وزارت اوقاف هر کشور و ... مورد توجه قرار گرفته است.
/2759/